in de stad - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu in de stad - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu

in de stad

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2014 | Tanzania, Ngateu

De eerste echte dag in Tanzania is een groot succes in mijn ogen alle angsten die ik had, waren loos.
De stad is met de auto ongeveer 20 minuten rijden, eerste de heuvel af en dan verder langs de grote weg die wel gewoon van asfalt is.
Eenmaal in de stad waren we opzoek naar een snoertje om de PlayStation 3 van Isabel die ik had meegenomen op de tv aan te sluiten. Geen enkele winkel had het en daarom hebben we een hele lange tijd rond gelopen, waardoor ik even goed kon kijken naar alle mensen.
Het viel mij op dat iedereen heel aardig was, iedereen gaf me een box en noemde me vriend of broer (in swahilie dan).
Dat vond ik heel leuk want het gaf meteen een soort vertrouwd gevoel.
Verder heb ik nog een heel erg lekker pudding broodje gegeten.
Ik kijk wel heel erg uit naar morgen dat word dan m'n eerste dag, ik vind het wel spannend want ik heb geen idee wat ik kan verwachten.

  • 13 Februari 2014 - 14:53

    Barbara:

    Jetzt geht's los! Ik zie je al helemaal rondlopen Witte. En hoe bevalt het opa Jan? Misschien kan Karen een snoertje opsturen? Moet je ver reizen voor je stage? Ik kijk uit naar je volgende verhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Ngateu

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 3773

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 26 Februari 2014

witte's avontuur in tanzania

Landen bezocht: