de reis - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu

de reis

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2014 | Tanzania, Ngateu

Gisteren stapte ik met opa Jan het vliegtuig in. Dit ging eigenlijk heel soepel, ik voelde me ook al wat sterker want we werden tenminste niet meer achtergelaten. Ook al voelde ik toch een steen in mijn maag dat ik iedereen (vooral Luna en Romein) had achtergelaten. Toch eenmaal op het vliegtuig ging alles van een Leie dakje na vier uur in een goed vliegtuig met een tv schermpje en lekker eten te hebben gezeten kwamen we aan.
Op Istanbul was alles iets kleiner dan dat ik had verwacht maar verder prima, en na 2 uur vlogen we weer door.
Ik zat al in de stemming van het reizen dus was het niet zo erg. Na twee films een lekkere maaltijd een broodje een snickers muziek en veel nadenken wat er de afgelopen weken gebeurd was.
Op het vliegveld ging alles veel sneller dan ik gewend was binnen twintig minuten buiten en zaten in de auto.
Heel erg lekker snel wat fijn was want ik was kapot.

  • 12 Februari 2014 - 17:18

    BB:

    Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan. Een bijzondere reis met je lieve opa Jan. Hou ons op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Ngateu

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 3703

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 26 Februari 2014

witte's avontuur in tanzania

Landen bezocht: