een dagje in het westen - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu een dagje in het westen - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu

een dagje in het westen

16 Februari 2014 | Tanzania, Ngateu

Mijn eerste echt vrije dag, het voelt als een eeuwigheid geleden dat ik de laatste had. Na eerst lekker te hebben uitgeslapen en toen nog even m'n boek te hebben gelezen. Ging ik naar de woonkamer om te zien hoe het daar er voor stond. Ik wist dat opa Jan vandaag met Denise naar de stad zou gaan, om dan daarna naar een museum te gaan. 'Ik niet' ik ging vandaag lekker even bijkomen en een beetje in het westen leven. Dat kwam eigenlijk neer op helemaal niets doen. Ik heb eigenlijk de hele dag met Isabel een beetje gezeten en gepraat.
Aan het eind van de dag zijn we nog wel naar een hele chique tent geweest met Stefan, het financieen hoofd van Denise haar werk.
Dat was wel heel lekker, om te eten maar zoals gewoonlijk wel het maandloon van de schoonmaakster van Isabel.