Isabel en de rivier - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu Isabel en de rivier - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu

Isabel en de rivier

Blijf op de hoogte en volg

21 Februari 2014 | Tanzania, Ngateu

Vrijdag:
Isabel had vandaag vrij dus zou ze mee gaan naar het orphange wat ten eerste betekende dat ik niet wakker gemaakt zou worden van vroeg geroezemoes wat fijn was.
Vrijdag staat bekend meer als speel dag dan als een werk dag, we gaan dan ook nadat we eerst de ochtendrituelen gedaan hebben, naar een veld vlakbij het orphanage. Op de weg daar naar toe hoorde ik opeens Nederlands en keek om, het was niet Isabel. Het waren de twee meisjes doe 'Keischa' had meegenomen. Dat was een hele verfrissing. Na eerst hun namen te zijn vergeten kwam ik erachter dat ze Wauke en Sophie heette. Daar hebben we lekker gevoetbald, in een nat veld waar ik meedere keren uitgleed tot groot genot van de kinderen.
Toen ik even pauze nam kwam ik erachter dat Wauke en Sofie op de vrije school in den haag zaten. Dit maakte me zo blij dat ik de hele verdere dag met ze gepraat.
Na het voetballen gingen we naar de rivier waar ik alle kinderen en volunteers over de rivier moest zetten.
Eenmaal bij de rivier genoten de kinderen van hun bad, waar ik weer van genoot.
We liepen terug en schepte het eten op, waarna Denise mij en Isabel ophaalde.
Op de weg terug gingen we nog een keer kijken naar een kabeltje wat je nodig hebt om op een PlayStation 3 te spelen. Het was er nog steeds niet en na lang onderhandelen tussen Isabel en Denise, wilde ze dan wel een nieuwe tv kopen.
Daarna ging ik met Isabel mee naar TGT, die club waar we vorige week gezwommen hadden. Nu aten we daar allebei een pizza en praten met alle jonge mensen die Isabel kende.
Zo eindigden mijn dag met een volle maag moe van al het spelen op TGT en de PlayStation 3. 'Pfff' wat een zware dag zeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Ngateu

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 3685

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 26 Februari 2014

witte's avontuur in tanzania

Landen bezocht: