hoe overleef ik Tanzania - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu hoe overleef ik Tanzania - Reisverslag uit Ngateu, Tanzania van witteverheul - WaarBenJij.nu

hoe overleef ik Tanzania

Blijf op de hoogte en volg

12 Februari 2014 | Tanzania, Ngateu

Mijn eerste dag in Afrika voelt eigenlijk als een vakantie, althans zo voel het. Ik ben net wakker nadat ik gister om 5 uur s'nachts ben gaan slapen. Ik geloof eigenlijk nog niet dat ik echt hier ben, gelukkig heb ik een dagje omdat even te beseffen.
Al moet ik nog wel even wennen aan de mensen, en het feit dat Isabel een werker heeft. Ik zit nu in een wel rijke buurt, waar volgens Isabel ook arme mensen wonen. Ik weet niet of ik het wel ga trekken om nu al rond te lopen zo'n eerste dag ben ik toch altijd een beetje bang voor "some reason"
Ik heb het gevoel dat het wel bijtrekt nu is het alleen nog even wennen.

  • 13 Februari 2014 - 13:53

    Karen:

    Ha lieve witte
    Ik begrijp dat t allemaal wennen is. Wat is trouwens een werker? Je schreef isabel heeft een werker. Is dat personeel? Dat is zeker wennen. Mij lijkt t eel wat eigenlijk. Een persoonlijke werker. Wat doet xo iemand dan? En heeft Denise er ook een?
    Wat hebben jullie gedaan op je eerste wen dag? En hoe gaat t met opa Jan?
    Vandaag was je voor t eerst op Faranaya orphanage.
    Zwaar was t. Brn benieuwd naar verdere details en verhalen. Gewoon rustig aan en je nirt gek laten maken.

    Heel erg veel liefs
    Xxxx
    Mamma

  • 13 Februari 2014 - 14:55

    BB:

    Ik las dit verslag na je nieuwste verslag en het is je duidelijk heel goed afgegaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Ngateu

Actief sinds 09 Feb. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 3691

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

11 Februari 2014 - 26 Februari 2014

witte's avontuur in tanzania

Landen bezocht: